עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

התמיכה המשמעותית של עורכת דין לגירושין

צוות האתר

גירושין לא רק מטילים מעמסה רגשית אלא גם כלכלית על בני הזוג. המערכת המשפטית מחמירה את המצב עוד יותר. ללא סיוע של עורך דין גירושין בקריות, כל המצב הרגיש יכול להחמיר עוד יותר. עורך הדין לגירושין יכיר אותכם ואת הסיבות להגשת תביעת גירושין. היום, בתהליך פשוט מול בית המשפט לענייני משפחה, בני זוג יכולים להגיש בקשה לגירושין על בסיס אי התאמה מבלי להפנות אצבע מאשימה לאף אחד מהצדדים.

היתרונות בעבודה עם עורך דין מוסמך לגירושין

  1. תמיכה בבני הזוג- עורכת דין גירושין מנוסה בקיאה במגוון רחב של ידע שיכול לסייע לבני הזוג לעבור את הגירושין בצורה נעימה יותר. היא תדון איתכם בבחירות החשובות שיש לעשות לפני סיום הנישואין, כמו משמורת על הילדים, תשלומי מזונות, חלוקת רכוש ועוד. בנוסף, היא משמשת כמתווכת בינכם לבין בן הזוג, חוסכת ממכם את הצורך לראות אותו באופן אישי ומפחית את הכאב הרגשי של תהליך זה.
  2. בדיקה וחלוקה של הרכוש המשותף- עורכי דין לגירושין מסייעים באיסוף, בדיקה וחשיפת כל רכוש הנישואין, הכולל את הנכסים והחובות של בני הזוג.
  3. חלוקת רכוש- לאחר מכן, עורכי דין גירושין מודיעים ללקוחותיהם על חלוקת הרכוש. לדוגמה, ייתכן שבני הזוג החליטו על הסכם ממון שמסביר באופן מפורט על חלוקת הרכוש שהחליטו בני הזוג עוד לפני החתונה.
  4. משמורת ילדים- כאשר שני אנשים מתחתנים ומביאים ילדים משותפים, עורך דין גירושין בודק מציע גם את הסדרי הראייה והמשמורת על הילדים. אם הלקוח יבקש זאת, הוא ייאבק על משמורת הילד. אבל במקרה זה עורך הדין לא שוכח לרגע לראות את טובת הילד.

אל תוותרו על ייצוג מקצועי של עורך דין לגירושין

גירושין יכולים להיות קשים, אבל אתם צריכים עורך דין גירושין מנוסה. עורכת דין דניאלה יובנוביץ טויטו היא בת בריתכם, ותלווה אתכם במקצועיות ובחמלה בכל שלב בתהליך. הבנת חוקי הגירושין כדי לקבל החלטות מושכלות במהלך הגירושין יכול להיות מורכב. עורכת הדין דניאלה יובנוביץ טויטו מקפידה תמיד על קריאת הפסיקה המעודכנת, השתלמויות מקצועיות, ועובדת בצורה מדויקת כדי למנוע טעויות יקרות מכיוון שהיא בעלת מומחיות רבה בתיקי גירושין.

חשיבה רגועה ורציונלית עשויה להיות מאתגרת במהלך הטלטלה הרגשית של הגירושין. עורכת הדין במקרה זה משמשת כצד שלישי נטול פניות, מתרכזת בהשלכות המשפטיות של המקרה שלכם ושומרת על זכויותיכם. עם עורכת הדין דניאלה יובנוביץ טויטו אתם יכולים להתרכז בלהתחיל מחדש ולשקם את חייכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן