עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין מקרקעין אשקלון

צוות האתר

היום, כאשר אזור המרכז צפוף במיוחד, נעשה חיפוש אחר אזורים אחרים לבנות בהם כדי להצליח לעמוד בביקוש הרב לדירות. אזור אשדוד ואשקלון נחשב אזור מבוקש מאוד בשל המחירים שהם נמוכים משמעותית לעומת אזור המרכז לצד העובדה שהמרחק מאזור זה לאזור המרכז אינו רב מדי. התנופה הרבה של הבניה מביאה לעסקאות מקרקעין רבות באזור, הן של דירות יד שניה והן של דירות חדשות מקבלן. בהתאם לכך ישנו חיפוש רב של עורך דין מקרקעין אשקלון אשר ייצג מוכרים וקונים בעסקאות של דירות יד שניה וגם ייצג קונים של דירות חדשות מקבלן.

עורך דין מקרקעין אשקלון גם להתחדשות עירונית

בניית שכונות חדשות דורשת השקעה רבה. מלבד בניית הבתים עצמם, נדרשת הכנה של תשתיות כמו חשמל ואינסטלציה בכל האזור וכן סלילת כבישים ומדרכות. לכן, אחד הפתרונות לאכלוס בצורה מהירה וחסכונית יותר היא התחדשות עירונית, בין אם מדובר בפרויקטים של שיפוץ והרחבת בניינים קיימים, ובין אם פרויקטים של פינוי בינוי בהם בניין נהרס ונבנה מאפס. שני סוגי הפרויקטים הם מורכבים ודורשים שיתוף פעולה ותיאום בין דיירי הבניין לבין עצמם (הסכמת דיירים לפרויקט), בין הדיירים ליזם וגם מול הרשות המקומית. עורך דין מקרקעין אשקלון המתמחה גם בהתחדשות עירונית מייצג את הדיירים ומלווה אותם מתחילת הפרויקט עד סיומו, כולל טיפול בכל הנדרש כמו סידור דיור חלופי, טיפול בחוזה מול הקבלן והיזם ועוד.

איך לבחור את עורך הדין המתאים?

עסקאות מקרקעין לסוגיהן הן עסקאות מורכבות מאוד. לפני רכישת דירה יש לבצע בדיקות שונות גם מבחינה משפטית כמו בדיקה שאין על דירה הערות אזהרה, שעבודים או עיקולים, שהמוכר הוא אכן הבעלים הרשום ברשות מקרקעי ישראל ועוד. לכן, עורך דין מקרקעין צריך להיות בקיא בחוקים ובנהלים שישנם וגם בבדיקות ובבירוקרטיה הנדרשת. כדאי לבחור עורך דין מקומי המכיר גם את חוקי העזר של העיריה שגם לה יש חלק  חשוב בדירה בכל הקשור לאישורי בניה ובדיקה שאין חריגות בניה. לכן, אם אתם עומדים לקנות דירה באשקלון בחרו עורך דין מקרקעין אשקלון המכיר היטב את המקום.

משרד עו"ד גישור ונוטריון פילביץ אבדייב מתמחה בין היתר בתחום המקרקעין, מייצג קונים ומוכרים בעסקאות מקרקעין ועושה זאת במקצועיות ויסודיות. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן