עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

קבלת החלטות נכונה על זמני שהייה ומשמורת

צוות האתר

מלבד הנושא של חלוקת רכוש, הנושא של זמני השהות עם הילדים ודמי המזונות הוא נושא נוסף אשר מעורר מחלוקות רבות ומאריך את המאבק המשפטי בתיקי גירושין. גירושין הם עניין מורכב, אך כאשר מעורבים ילדים, הגירושין הופכים מסובכים אף יותר. הנושא של משמורת ילדים וזמני השהות איתם, עלול לגרום לנזק רגשי קשה אצל הילדים כאשר לא מנסים להסדיר את העניין מראש או במהלך גישור והידברות הדדית בין שני בני הזוג. לעיתים, אחד ההורים עלול להשתמש בילדים כקלף מיקוח על מנת לזכות ביתרון מסוים בחלוקת הרכוש, לוותר על זמני השהות עמם לחלוטין, או להשאיר אותם במשמורת רק כדי להשיג משהו מבן או בת הזוג. מאבקים כאלו עלולים לפגוע במערכת היחסים בין ההורה לילדים וברווחה הכללית של הילדים, כמו גם בהזדמנות של הילדים לקבל גישה לחינוך ובריאות מיטביים או להישאר עם הורה שיכול להעניק לו יותר.

למה כדאי להיעזר בעורך דין בתיקי גירושין

כאשר ישנם ילדים משותפים, חשוב לעשות מאמץ על מנת להישאר בקשר ניטרלי ומכבד. גירושין שמתנהלים בצורה ארוכה וקשה ובמיוחד כאלו שמשתמשים בילד כנושא נוסף למחלוקות יכולים לפגוע בו רבות ולגרום לו לנטור טינה לאחד או אפילו לשני ההורים. כאשר הקשר בין ההורים אינו טוב, הילד עלול לספוג את הצורה השלילית בה אחד ההורים מדבר על השני, מה שיכול לערער את הקשר ביניהם ולהשפיע על נקודת המבט שלו. לכן, במקרה של גירושין, כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין בבאר שבע, בתל אביב, בחיפה, או בכל מקום אחר בארץ בו אתם מתגוררים. עורך דין או מגשר יכול לסייע בניהול תיק גירושין בצורה שתיקח בחשבון את טובתכם ואת טובת הילדים ותעשה הכל על מנת למנוע פגיעה בכל אחד מהצדדים. עורך דין יכול לשמש כצד שלישי ניטרלי בסיפור ולאפשר לכם להשמיע את קולכם וגם, לשמוע את הצד השני ולאפשר הבנה הדדית והגעה משותפת להסכמות שיקלו על חייכם וחיי הילדים.

סיוע רב ערך של עורך דין לענייני משפחה

עורך דין טוב יודע לטפל בנושא ברגישות הנחוצה ולדבר אליכם בגובה העיניים, כמו גם לאחרים אשר מעורבים בנושא, ולהתנהל בצורה יעילה ורגישה. סביר להניח שתרגישו אבודים ותזדקקו לתמיכה, בין אם המשפטית או הרגשית, שיכול לספק לכם עורך הדין. אל תישארו לבד במערכה – אם אתם זקוקים לעורך דין מומחה לדיני משפחה אשר מסוגל לסייע לכם בגירושין ולהדריך אתכם בהתנהלות המשפטית והגנה על זכויותיכם, כמו גם בקביעת נושאים כמו משמורת ילדים ודמי מזונות, פנו אל משרד עורכי דין רביד בראמי. המשרד פועל מידיעה כי נושא הגירושין הוא קשה ומורכב ומשתמש בידע ובכלים שבידיו על מנת לסייע לכם לעבור את הפרק הזה בחיים שלכם בצורה חלקה ככל האפשר, ללא אדמה חרוכה, עם שמירה על אחדות המשפחה. פנייה אל המשרד מבטיחה טיפול יסודי ונחוש במקרה שלכם המלווה ביחס אישי, הקשבה מלאה, זמינות גבוהה ומענה לכל שאלה שעלולה לצוץ לאורך התהליך.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן