עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

איך עורך דין מומלץ לגירושין בחיפה יכול לעזור לכם?

צוות האתר

כשמחליטים להיפרד, ובעצם עוד קודם לכן, כש"רק" שוקלים להתגרש, כדאי מאוד לפנות לאיש מקצוע מנוסה ולקבל ממנו הכוונה נכונה. הדמות המקצועית היא כמובן עורך דין מומלץ לגירושין בחיפה, ובכתבה זו תמצאו פירוט של הדרכים השונות שבהן הוא יכול לסייע לכם.

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין

דרך אחת שבה עורך דין מומחה לגירושין מסייע ללקוחותיו היא דווקא ביצירת מסלול שיוביל לשיקום הזוגיות. האמצעי הוא הסכם שלום בית ולחילופין גירושין. זהו הסכם שכולל שני חלקים: החלק הראשון הוא כללים ששני בני הזוג לוקחים על עצמם כדי לאפשר חיים משותפים נעימים לשניהם. החלק השני מסדיר את האופן שבו יושלמו הגירושין, אם שלום הבית לא יעלה יפה. בדרך זו שני בני הזוג יודעים בוודאות מה מצפה להם בכל תרחיש, והפרידה אם תתרחש תושלם בזמן קצר וללא מכשולים.

פרידה בתנאים אופטימליים

באופן טבעי ישנם מצבים שבהם ההחלטה להתגרש היא כבר סופית. במקרה כזה העזרה של עורך דין מומלץ כוללת לגירושין בחיפה כוללת גיבוש הסכם שיבטיח תנאים אופטימליים להמשך הדרך. בפרט חשוב מאוד להבטיח זמני שהות בהתאם לאינטרסים של הלקוח וכן מזונות הוגנים בהתאם לנסיבות. במקרים שבהם יש רכוש רב, מומלץ לוודא שבן/בת הזוג לא מנסה להסתיר נכסים או להבריח חלק מהם כך שלא ייכללו בחלוקה. כמו כן יש נכסים שחזקת השיתוף לא חלה עליהם, ולכן אין צורך לחלוק אותם עם הצד השני, וגם בכך מטפל עורך דין מנוסה.

הגשת תביעה וייצוג בפני ערכאה שיפוטית

במקרה הצורך, עורך דין מומלץ לגירושין בחיפה גם יגיש עבורכם תביעה כנגד בן/בת הזוג. ישנה חשיבות רבה לבחירת הערכאה השיפוטית האופטימלית – בית דין דתי או בית משפט לענייני משפחה – בהתאם לנסיבות הספציפיות של התיק. למעשה, גם לאחר שכבר נחתם הסכם גירושין עורך דין מיומן יכול לשנות את התנאים אם הנסיבות מתאימות לכך. עו"ד ירון גרוס הוא מומחה לגירושין ובאופן כללי לדיני משפחה, שכבר עזר לנשים ולגברים רבים להתגרש בהצלחה ובדרך שאפשרה להם לסלול נתיב חדש וחיובי עבורם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן