עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

להתחיל מחדש באותו מקום? זה פינוי בינוי

צוות האתר

כאשר כל כך הרבה בניינים בישראל שנבנו בעבר שבו לא היו תקנים מתאימים נגד רעידות אדמה או משבה על הסכנות הביטחוניות שמאיימות על ישראל יש צורך בשינוי מהיסוד. תמא 38 היא התכנית שנהגתה בממשלה על מנת לאפשר לאזרחים לקבל את הבית החדש שהם זקוקים לו מבלי שיצטרכו להוציא כסף רב, וכך יוכלו לחיות בבניין בטוח ומוגן וליהנות מנכס להוריש לילדים. את התכנית פיצלו לכמה מסלולים שעשויים להתאים לסוגים שונים של בניינים ולכן יש גם כמה סוגים של הצעות של קבלנים ויזמים על פי הרווח שהם עשויים להפיק מהפרויקט. מכיוון שהתכניות מורכבות ויש לוודא שכל דייר מקבל בדיוק מה שחשוב לו ומצפה לו, חייבים לערוך חוזה שמתאים לכל בניין ולכל קבוצת דיירים. את כל זה מלווה בדרך כלל עורך דין תמא 38 שמתמחה בתחום ויכול להציע לדיירים מניסיונו הרב ומהידע שלו בכל מה שקשור לתמא 38. זה מה שמבטיח לדיירים שיש מי שדואג לאינטרסים שלהם ושומר על הזכויות שלהם. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מציע לכם את השירותים שלו בתחום זה לאחר שנים רבות של ניסיון בליווי פרויקטים כאלה.

לבנות בלי תקלות

כשהבשורה של פינוי בינוי יצאה לדרך היו יותר מדי פרויקטים שנתקעו באמצע בגלל סיבות שונות. אלה יכולות להיות סיבות כמו סירוב דיירים ומשפטים שנמשכו שנים מולם, או בעיות שנוצרו בדרך לאישור תכניות ברשויות המקומיות, או כאשר הקבלנים עצמם נתקלו בבעיות פיננסיות או עיכובים בהבאת עובדים בגלל המצב הביטחוני. עורך דין פינוי בינוי תל אביב שמלווה אתכם במהלך הפרויקט אמור לוודא שכל העבודות נעשות בהתאם לחוזה שנחתם עם הדיירים ושאין בעיות מיוחדות במהלך הבנייה. הוא זה שדואג להילחם למענכם על הזכויות שלכם ומייצג את האינטרס שלכם מול הקבלן והרשויות.

ליווי של עורך דין מנוסה ובעל ידע

עורך הדין שמלווה אתכם הוא זה שמקבל את האמון שלכם ומייצג אתכם בכל ערכאה ומשא ומתן. לכן חשוב לבחור מי שבאמת מבין בתחום זה ויכול להציג ניסיון וקבלות של עשייה בתחום הפינוי ובינוי. הניסיון הרב מאפשר לו לאתר בעיות עוד לפני שהן קורות ולמנוע כל ניסיון להתחמק מהמחויבויות של הקבלנים ואנשי המקצוע. הוא גם זה שמוודא שכל האישורים וההיתרים ניתנו כחוק ואין לכם סיבה לדאוג בזמן התנהלות העבודות. הייצוג של משרד עורכי הדין כאמל אחמד בפרויקטים רבים הסתיים בהצלחה לשביעות רצון הלקוחות, שממליצים עליו בחום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן