עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מהו תפקידו של עורך דין תעבורה?

צוות האתר

נהיגה נתפשת בעיני רוב בני האדם כפעולה מובנת מאליה. המציאות שונה, וישנם לא מעט מצבים שבהם אדם עלול למצוא את עצמו ניצב מול גופים רבי עוצמה, ולהיענש בחומרה. במצב כזה, מומלץ לפנות מיד אל עורך דין תעבורה, על-מנת לא להתמודד לבד מול אותם גופים. משרד עורכי הדין משה רבי מכיר היטב את כל רשויות האכיפה למיניהן, ויודע בדיוק איך להתנהל מולן בכל סיטואציה.

הגופים שחשוב להתנהל מולם בעזרת עורך דין תעבורה

* קציני משטרה – קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה מוסמך לשלול רישיון נהיגה לפרק זמן שבין 30 ימים ל-90 ימים עוד לפני ההעמדה לדין, זאת אם הוא מעריך שאדם מסוים מסוכן לסביבה כשהוא נוהג וכשיש חומר ראיות מוצק לביצוע עבירה חמורה. עורך דין מיומן מסייע להגן על הרישיון, ומספק ייעוץ מקצועי שמונע מנהג או נהגת שזומנו לשימוע בפני קצין משטרה לסבך את עצמם עקב חוסר בקיאות.

* התביעה המשטרתית – כשהתביעה המשטרתית (או הפרקליטות) מעוניינת להגיש כתב אישום, עורך דין מומחה לתעבורה עשוי לשכנע את הגוף הזה "להסתפק" בהסדר טיעון (שכמובן יקל עם הנהג או הנהגת).

* בית דין לתעבורה – בתי דין לתעבורה עלולים לפסוק עונשים כבדים, לרבות מאסר בפועל, על עבירות תנועה מסוגים שונים. בהתאם לא כדאי להתייצב בפני שופט תעבורה ללא ליווי של איש מקצוע מנוסה.

* המכון הרפואי לבטיחות בדרכים – לקראת התייצבות במכון הרפואי, שבוחן כשירות לנהוג, כדאי להתייעץ עם עורך דין על-מנת למזער את הסיכוי להמלצה של המכון על שלילת רישיון.

* אגף הרישוי – גוף נוסף שנדרשת לעיתים התנהלות מושכלת מולו על-מנת למנוע את אובדן רישיון הנהיגה.

מקסימום מידע בשקיפות מלאה

עורך דין תעבורה אמין ומיומן הוא קודם כל מקור למידע בעל ערך. עוה"ד משה רבי מקפיד להתנהל בשקיפות מלאה, ולהעביר ללקוחותיו את כל המידע הנחוץ להם, מבלי לייפות את המצב או להבטיח הבטחות שווא. בנוסף הוא אמון על ייצוג מקצועי, בנחישות רבה ותוך שימוש בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו, ובהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל מקרה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן