עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מתי לתבוע את הביטוח

צוות האתר

הביטוח יכול להיות מופעל במקרים שונים – פגיעה של רכב אחר ברכב שלכם וגרימת נזק, שריפה של הנכס שבבעלותכם או במקרים של תאונת עבודה, תאונת דרכים וכדומה. למרות שתפקידו של הביטוח הוא לכסות את העלות הכלכלית של הנזק שנגרם בעקבות מקרה כזה או אחר, הפעלת הביטוח וקבלת הפיצויים היא לא תמיד קלה ופשוטה. מסיבה זו, פנייה אל עורך דין תביעות ביטוח יכולה לסייע לכם בהקלה על ההליכים. עורך הדין יכול להדריך אתכם ולסייע לכם במהלך התביעה, לעזור לאסוף ראיות ומסמכים חשובים ולהגיש אותם בזמן ובצורה נכונה, לנהל משא ומתן עם חברת הביטוח או הייצוג המשפטי שלה ולנסות להגיע להסכם פשרה שיהיה מקובל גם עליכם. במידה ולא ניתן להגיע לפשרה ולקבל את הכספים הרצויים מהביטוח, לעיתים תאלצו לנקוט בפעולות משפטיות ולהביא את התיק לכדי דיון בבית המשפט, שם, עורך הדין שלכם גם ייצג אתכם בנחישות אל מול השופט וההגנה של הצד השני על מנת להשיג את הפיצויים המגיעים לכם.

כיצד תבחרו את עורך הדין

עבודה עם עורך דין היא לא הכל – חשוב לבחור את עורך הדין שלכם בצורה נכונה. בתור התחלה, חפשו עורך דין שעוסק בתחום של התביעה שלכם. להגשת תביעות ביטוח בצורה נכונה חפשו למשל, עורך דין לענייני נזיקין, או במקרה של תביעה הכוללת נזקי גוף, חפשו עורך דין המתמחה במיוחד בתחום נזקי הגוף שבתוך תביעות הנזיקין. לאחר שצמצמתם את תוצאות החיפוש לעורכי דין בתחום הרלוונטי, חפשו ביקורות מלקוחות עבר והמלצות ברחבי הרשת – במידה ואתם מכירים אנשים אשר יוצגו על ידי עורך דין במקרה דומה לשלכם, תוכלו גם לשאול אותם ולקבל מהם המלצה לעורך דין מתאים. כאשר החלטתם על עורך דין או מספר עורכי דין שברצונכם לעבוד עימם, כדאי לקבוע קודם כל פגישת ייעוץ ולהבין האם האדם שעומד מולכם מרגיש לכם נכון, בעל כישורים וידע משפטי נרחב וכן, האם הוא משרה עליכם תחושת ביטחון ותוכלו לסמוך עליו עם התיק שלכם.

משרד עורכי דין שמספק שירותים מקיפים

כאשר מדובר בתביעות ביטוח, בעיקר כאשר הן כוללות נזקי גוף, סכום הפיצויים עלול להיות גבוה ולהשפיע על המשך חייכם. כאשר תאונה הותירה אתכם עם פגיעה בכושר העבודה או עם נכות, הפיצויים הם הכרחיים עבורכם כדי להמשיך לקיים אורח חיים רגיל ככל האפשר ולתמוך בעצמכם או במשפחתכם כלכלית. לכן, חשוב למצוא עורך דין תביעות ביטוח מיומן ומנוסה שיוכל לנהל עבורכם את התיק על הצד הטוב ביותר. במידה ואתם מחפשים משרד עורכי דין המתמחה בתביעות ביטוח, שגם יכול להציע עבורכם את כל ההיבטים הללו – משרד עורכי דין דניאל חלדרוב מלווה את לקוחותיו החל מהשלבים הראשונים של התביעה, מספק מידע חשוב ומעריך את סיכויי ההצלחה ופועל עד לכדי ייצוג בערכאות המתאימות. כמו כן, המשרד מכין את החומר המשפטי בדקדקנות ומנהל עבורכם משא ומתן על מנת לא להשאיר פתח לסירוב או דחייה ומכוון לקבלת הפיצויים הגבוהים ביותר עבור התיק שלכם. פנייה אל המשרד מבטיחה עבודה אחראית, נחושה ומקצועית וסיוע מקיף של צוות מקצועי ומהימן אשר מספק ליווי כולל לאורך כל שלבי התהליך ועד לסופו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן