עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מתי תזדקקו לשירותיו של נוטריון?

צוות האתר

כאשר נדרש אימות מסמכים רשמיים ומשפטיים, הדבר ייעשה ע"י נוטריון. תפקיד הנוטריון הוא לאשר שהמסמכים הם אכן מהימנים ומקוריים כך שניתן להשתמש בהם בתור ראיה משפטית או מול רשויות. למעשה נוטריון בחיפה ובכלל מהווה גורם מקשר בין האזרח, בתי המשפט ורשויות שונות. הוא אמור לפעול על פי כללי אתיקה ברורים וידועים אותם קבע משרד המשפטים. אחד מסוגי האימותים המוכרים והנדרשים במגוון רחב של מסמכים הוא אימות חתימה נוטריוני, כלומר שהחתימה שישנה על גבי המסמך היא אכן של החותם, דבר שיוכל הנוטריון לאשר כאשר המסמך נחתם בפניו. שירות נוסף שמספק נוטריון הוא תרגום נוטריוני, המאשר את נכונות תרגום המסמך ביחס למסמך המקורי. שירות מוכר נוסף הוא חותמת אפוסטיל, חותמת נוטריון הנדרשת בהגשת מסמכים משפטיים במדינה זרה.

כיצד לבחור את הנוטריון המתאים לקבלת השירות?

כאשר מחפשים נוטריון, חשוב קודם כל לוודא שהוא אכן נוטריון מוכר שהוסמך לכך באופן רשמי. נוטריון צריך להיות עורך דין בעל ניסיון של עשר שנים לפחות. כדאי לחפש נוטריון העוסק בתחום אליו קשור המסמך, בין אם מדובר על מקרקעין, המשפט המסחרי, דיני משפחה. לגבי כל אחד מאלה יתכן שתצטרכו נוטריון על מנת לקבל את אחד השירותים אותם הוא מספק וכדאי שמעבר לשירותים נוטריוניים יהיה בעל ניסיון בתחום אליו קשור אותו מסמך. כיוון שחתימה על מסמך לצורך קבלת אישור צריכה להתבצע בפני הנוטריון, כדאי שמשרדו יהיה נוח להגעה עבורכם. כך אם אתם מתגוררים באזור חיפה חפשו נוטריון בחיפה שתוכלו להגיע אליו בקלות ובזמן המתאים לכם.

קניתם דירה מקבלן וגיליתם ליקויים. מה עושים?

רבים הקונים דירה מקבלן מצפים לקבל דירה מושלמת, ממש כפי שנראתה בהדמיה הממוחשבת. בפועל, דברים אינם תמיד כך. פעמים רבות מתגלים ליקויים בבניה או הבדלים בין התוכנית לבין מבנה או מראה הדירה בפועל. קבלנים רבים מיידעים את הלקוחות על כך שישנה שנת בדק, שנה של אחריות ותיקונים בכל נושא. למעשה הדברים אינם מדויקים. לכל תחום בבניה ישנו זמן אחריות שונה כשבחלק מהתחומים מדובר על יותר משנה. לכן, אם גיליתם בעיה אל תתעכבו ופנו להתייעצות עם עורך דין ליקויי בניה בעל ניסיון רב שילווה אתכם בהתנהלות מול הקבלן ואם נדרש ייצג אתכם בתביעה נגדו.

עו"ד חגי אורגד הוא עו"ד בעל ניסיון רב ונוטריון שנים רבות. הוא מציע מגוון רחב של שירותים ומלווה את לקוחותיו במקצועיות רבה במשפט המסחרי, מקרקעין, ירושות וכן במתן שירותים נוטריוניים. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן