עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין פלילי – יש לכם על מי לסמוך

צוות האתר

תחום המשפט הפלילי נמצא בבדיקה מתמדת, כאשר מומחים מדגישים את הצורך ברפורמות כדי להבטיח את עשיית הצדק. רפורמה אחת כזו היא שינוי עילת סגירת תיק מחוסר ראיות לחוסר אשמה באופן מלא. מיד נבחן שתי קטגוריות מיוחדות של עורכי דין פליליים, אלה שמגנים על לקוחות המואשמים בפשעים אלימים ואלה המייצגים לקוחות העומדים בפני אישומים הקשורים לסמים ודנים כיצד השינוי בפרספקטיבה משפיע על הגישה שלהם לטיפול בתיקים.

עורכי דין העוסקים בפשעי אלימות – חשוב להכיר

פשעים אלימים, כגון תקיפה, שוד ורצח, עלולים להוביל לתוצאות חמורות עבור הנאשם. תפקידו של עורך דין עבירות אלימות המייצג לקוחות בקטגוריה זו הוא לשמור על זכויותיהם ולהבטיח כי יזכו להליך הוגן. עורכי דין לפשעים אלימים הם בדרך כלל בעלי ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים, שלעתים קרובות מעורבים בהם גם מספר עדים, ראיות משפטיות וסוגיות משפטיות מורכבות.

בעבר, תוצאה מוצלחת של הגנה על פשע אלים היתה ביטול האישומים בשל חוסר ראיות. עם זאת, עם השינוי בפרספקטיבה, עורכי דין אלו, בין אם עורך דין עבירות סמים ובין אם עורך דין בנוגע לעבירות אלימות נאלצים כעת להציג הגנה מקיפה יותר. עליהם להתעמק במניעים של לקוחותיהם, במצב הנפשי ובגורמים אחרים שעלולים לספק ספק סביר לגבי אשמתם.

מה לגבי פשעי סמים?

פשעי סמים, לרבות החזקה, סחר וייצור, נושאים עונשים מחמירים בתחומי שיפוט רבים. עורכי דין המתמחים בהגנה על פשעי סמים בקיאים בניואנסים של חוקים ספציפיים עבור פשעי סמים ולעתים קרובות מערערים על קבילותן של ראיות, כגון הליכי חיפוש ותפיסה פסולים. הם גם עובדים כדי לחשוף הסברים חלופיים לנוכחות סמים, כמו שימוש רפואי או החזקה לא מכוונת.

בדומה לעורכי דין לפשע אלים, עורכי דין לפשעי סמים מסתגלים למעבר מחוסר ראיות לחוסר אשמה. הם מתמקדים יותר ויותר בלהוכיח שלקוחותיהם לא היו מעורבים בשום פעילות בלתי חוקית או שלא הייתה להם כוונה לעבור על החוק. על ידי בחינת נסיבות המקרה, שואפים עורכי דין אלו לבסס את חפותם של לקוחותיהם ולא רק לחלוק על הראיות.

סוגיית חוסר ראיות לחוסר אשמה

סגירת תיק מחוסר ראיות לחוסר אשמה היא פעולה בעלת השלכות עמוקות על מערכת המשפט הפלילי. השינוי בפרספקטיבה מסייע להפחית את הסיכון להרשעות שגויות. התמקדות זו בחפות מעודדת גם את רשויות אכיפת החוק להיות יסודיות יותר בחקירות שלהן, מה שמוביל לתוצאות מדויקות וצודקות יותר.

עורך הדין אייל אבולפיה הוא בוגר תואר שני במשפט הפלילי. עו"ד אבולפיה סיים בהצטיינות את התואר באוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון בתיקים מורכבים מאד. עו"ד אבולפיה הוא סגן יו"ר הוועדה לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב. וגם חבר בוועדת המשטרה, ובוועדת החקיקה הפלילית של הלשכה.

משרד עורכי הדין אבולפיה הוא משרד בעל ניסיון משמעותי בפרקטיקה. המשרד עוסק בתיקי אלימות  מורכבים במשפחה, אלימות בכלל, פשיעה על כל סוגיה, עבירות סמים, עבירות מין ועבירות כלכליות וצווארון לבן. הייצוג הוא מתחילת השימוע ועד לניהול ההליך בבית המשפט ועד לתוצאה המיטבית עבורכם. צרו קשר כבר עכשיו והתחילו חיים חדשים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן