עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מה שקורה בצבא לא נשאר רק שם

צוות האתר

המצבים השונים בצבא שעלולים להידרדר לפלילים הם מגוונים ולא כולם מתקשרים דווקא להקשרים שמוכרים לנו בעניינים ביטחוניים כמו פעילות מבצעית ואי ציות לפקודות, אלא דווקא לנושאים שמוכרים לנו מהתחום הפלילי באזרחות, אלא שבצבא הם נשפטים בערכאות צבאיות. אפשר תמיד להיעזר בסניגוריה צבאית אולם צריך לזכור שהאינטרס שלה הוא תמיד האינטרס של הצבא ולכן רצוי לשכור עורך דין צבאי שמגן עליכם והוא נמצא שם רק למענכם ומטעמכם. ההיכרות של עורך דין כזה עם המערכת הצבאית ועם כל הגורמים ובעלי התפקידים השונים היא קריטית להצלחת ניהול האסטרטגיה והטקטיקה במקרה שלכם. ככל שיש יותר ניסיון וידע כך זה משפיע על הסיכויים להגן עליכם וזה מה שיקבע את התוצאות במקרה שלכם. השירותים המשפטיים שמציע לכם משרד עו’’ד אלון שליכטר נשענים על ניסיון רב שנים והיכרות מעמיקה עם הצבא ודרישותיו, כך שאפשר לנהל את התיק שלכם ולהגן על הזכויות שלכם בצורה המיטבית.

עבירות סמים משליכות על העתיד שלכם

השילוב בין נעורים ושירות צבאי לא פעם גורם להסתבכויות שמאפיינות את הגיל הזה אבל נחשבות לחמורות מאוד משום שבמסגרת צבאית הן פשוט בלתי מתקבלות על הדעת, אפילו יותר ממסגרת אזרחית. כאלה הן עבירות סמים שהצבא רואה בחומרה רבה ואינו מוכן לעבור על כך לסדר היום, ולכן ההשלכות של עבירות כאלה הן פליליות למשך שנים רבות וקשה מאוד להיחלץ מהן ומהרשעה. עם זאת, מכיוון שלא פעם גם מקפחים את הזכויות של הנחקרים בצבא יש לפעמים סיכוי להקל או לזכות אם מדובר באי שמירת הזכויות של החייל בדרישה לתת בדיקת שתן, למשל, מבלי ליידע אותו שזכותו לסרב וזה לא יכול לשמש נגדו. במקרים שבהם חיילים בסדיר או בקבע מסתבכים בעבירות סמים נחוץ ניסיון רב של עורך דין כדי להשיג את התוצאה המיטבית בשבילכם ככל האפשר.

עבירות מין ורכוש בצבא

עבירות נוספות שמוכרות בתחום הצבאי גם מהאזרחות הן עבירות מין ועבירות רכוש וגם שם נשפטים בבית הדין הצבאי בכל חומרת הדין, עם סנקציות שמיוחדות לצבא ולהשלכות שלהן על האזרחות. כל עבירה כזאת היא עבירה פלילית ולוקח כמה וכמה שנים למחוק אותן מהרישום שלכם, כך שהן משליכות ישירות על כל עבודה שתרצו להתקבל אליה ולפעמים על קבלת ויזה למדינות מסוימות. הגנה משפטית איכותית של משרד עו’’ד אלון שליכטר עשויה לעזור לכם יותר מכל הגנה צבאית אחרת במקרים חמורים אלה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן