עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

סיוע משפטי בעסקאות מקרקעין

צוות האתר

עסקאות מקרקעין מערבות נכסים נדל״נים כמו מגרש ריק המיועד לבנייה, דירות, בתים ואפילו בניינים שלמים אשר הזכויות עליהן מתחלפות. העסקאות הנפוצות ביותר הן עסקאות מכר, במסגרתן צד אחד רוכש את הנכס מהצד השני בתמורה לסכום כסף מסוים, אותו סכום הוא לרוב גבוה מאוד וכלול בנטילת הלוואה מהבנק – הנקראת גם משכנתא. עסקאות נדל״ן הן מורכבות, הן מבחינת ההצמדות לתקנות המשפטיות, מבחינת המיסוי, או מבחינת רישום הזכויות – לכן, עבודה עם משרד עורכי דין מקרקעין היא בגדר חובה בעת ביצוע עסקאות אלו. עורך הדין מנסח את הסכם המכר, או עובר עליו בדקדקנות כדי לוודא כי הוא מדויק מבחינה משפטית, בודק את רישומי הדירה בטאבו כדי לוודא כי אין על הנכס כלל חובות ושיעבודים, ושהוא אכן רשום על שמו של מוכר הנכס ומציע דרכים לייעול או לשיפור העסקה כך שהיא תיטיב עם הצדדים מבחינת התמורה והמיסוי.

כיצד תורם עורך דין בפרויקטים של התחדשות עירונית

במידה ואתם זקוקים למומחיותו של עורך דין מקרקעין דווקא עבור פרויקטים של התחדשות עירונית, ישנו ערך מוסף שהוא יכול לספק לכם. עבודה עם עורכי דין מומחים לפינוי בינוי החל משלב התחלתי של הפרויקט, יכולה לתת לכם אופציות – החל מאפשרויות שונות של יזמים מעולים, בהתבסס על ניסיון רב שנים, פרויקטים מוצלחים ויציבות כלכלית אותה הם מציעים, ועד להטבת התנאים המגיעים לכם כדיירי בניין שעובר פרויקט התחדשות עירונית. נוכחות של עורך דין בלבד לרוב משפרת את ההצעה שקיבלתם, ובמידה ואתם עדיין לא מרוצים, עורך הדין ינהל עבורכם משא ומתן כדי לספק לכם תנאים טובים יותר. כמו כן, ייצוג הדיירים על ידי עורך דין מיטיבה גם עם היזמים עצמם, שכן, עורך הדין יכול לשכנע דיירים סרבנים ולשמש כעמוד תווך להבטחת הצלחת הפרויקט, כך שהדיירים יוכלו לסמוך על היזם ויסכימו להמשך התקדמות ההליכים.

עורך דין מומחה למקרקעין

לא כדאי לעבוד ללא סיוע משפטי. עבודה עם עורך דין מומחה מועילה רבות בכל סוג של עסקת מקרקעין, כמו גם בפרויקטים של התחדשות עירונית. זקוקים למשרד עורכי דין מוביל בתחומי המקרקעין? משרד עורכי דין שניידר – נימני ושות׳ משרת נאמנה לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, בין אם אתם יזמים, חברות, או לקוחות פרטיים. המשרד מלווה באופן מקיף בעלי זכויות בפרויקטים של התחדשות עירונית ומייצג את הדיירים החל משלב בחירת הנציגות, דרך בחירת היזם ועד לכניסה לנכס החדש. עם ניסיון עשיר ושירות אישי ומקצועי, המשרד מצדיק את המוניטין שלו בתחום בלחימה עיקשת על זכויות מיוצגיו והקפדה כי בעלי הזכויות מקבלים את ההבטחות והתמורות להן הם זכאים. פרט לתחומי המקרקעין וההתחדשות העירונית, המשרד פועל גם בתחום הליטיגציה, על מנת לייצג את לקוחותיו בכבוד בערכאות המתאימות, כמו גם בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות פירעון, בדיני המשפחה, דיני העבודה וכן, בתביעות נזיקין.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן