עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
ניקיון
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

בחירת עורך דין פלילי מקומי- מדוע כדאי?

צוות האתר

אם אתם חשודים בביצוע עבירה וזו עבורכם ההיתקלות הראשונה עם המשטרה, חשוב לא להקל ראש בדבר ולפנות מהר ככל האפשר לעורך דין פלילי שילווה אתכם עד סיום ההליך הפלילי. לעיתים קרובות דברים מתארכים ומסתבכים הרבה מעבר למה שציפיתם. אחד השיקולים בבחירת עורך הדין הוא בהתאם למיקום. כמובן שהדבר לא צריך לבוא על חשבון מקצועיות וניסיון, אך אם אתם מתגוררים בצפון, בחירת עו"ד פלילי בצפון שהוא מקצועי ומוכר תסייע לכם. עורך דין מקומי יכיר את הנפשות הפועלות במשטרה או בבית המשפט. כמובן שהיכרות זו לא תשפיע על תוצאות החקירה או המשפט אך עדיין הדבר יכול לסייע בהתנהלות הדברים. מעבר לכך, אם עורך הדין נמצא קרוב אליכם תוכלו לגשת אליו במידת הצורך בקלות רבה יותר.

חשיבות התייעצות עם עו"ד לפני חקירה למתן עדות

ישנם שני סוגי חקירות: חקירה באזהרה אשר המזומן אליה הוא חשוד, וחקירה לצורך מתן עדות כאשר המזומן אינו חשוד אך היה עד לביצוע עבירה. רבים המזומנים לחקירה לצורך מתן עדות ניגשים לחקירה ללא הכנה מוקדמת ובביטחון שהם מוגנים לחלוטין. הדברים אינם כך. תוך כדי חקירה יכול החוקר להגיע למסקנה שגם לנחקר שזומן בתור עד בלבד יש קשר ישיר לביצוע העבירה או לפחות ישנו חשד לכך. אז הופכת החקירה בבת אחת לחקירה באזהרה אליה נכנסתם ללא הכנה מוקדמת. לכן, אם אתם מתגוררים באזור השפלה וזומנתם לחקירה למתן עדות, התייעצו עם עורך דין פלילי רחובות שינחה אתכם כיצד לנהוג ולמה לשים לב גם בחקירה מזוג זה.

שינוי עילה לסגירת תיק- מהי חשיבות הדבר

כאשר לאדם נפתח תיק במשטרה מסיבה כלשהי, הדברים מתועדים בתור רישום משטרתי. אמנם לא לכל אדם שמתעניין בדבר  יש את הזכות להגיע לרישום המשטרתי שלכם אך ישנם גופים כמו כוחות הביטחון שיכולים לבקש גישה אל אותו מידע. רישום משטרתי כולל רק מידע לגבי תיקים שנסגרו ללא הגשת כתב אישום, אך כל עוד עילת סגירת התיק היתה חוסר ראיות או חוסר עניין לציבור המידע יישאר. רק כאשר התיק נסגר מחוסר אשמה המידע יימחק. לכן, אם אתם סוחבים איתכם זנבות שהייתם רוצים להסיר לחלוטין, כדאי לפנות אל עורך דין פלילי ראשון לציון או לפי אזור מגוריכם שייצג אתכם בבקשה לשינוי עילת סגירת התיק ובכך למחיקת אותו רישום משטרתי.

עו"ד רונן בנדל הוא עורך דין פלילי בעל ניסיון רב. הוא מייצג את לקוחותיו במקצועיות רבה וללא פשרות והתוצאות הן בהתאם. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן